Om os
Teamet bag EventPos
EventPos-holdet består af en god blanding af personligheder med forskellige erfaringer. Vi har samlet mere end 40 års erfaring fra eventbranchen med udvikling og servicering af betalingsløsninger.
Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores produktsortiment, så det matcher kundernes behov. Derfor bruger vores udviklere hvert år mange timer ude hos vores kunder, for at få en bedre forståelse af, hvad de præcis har brug for.
Peter Poulsen
Adm. Direktør
Morten 'Hubbi' Hesselvig
Teknisk Direktør
Nikolai Stornes
Daglig Leder/Tekniker
Dan Andersen
Koordinator/Tekniker
Magnus Villads
Koordinator/Netværktekniker
Jan Sander Larsen
Lager/Support/Tekniker
Aleksander Lindberg
Lager/Support/Tekniker
Mads Asmussen
Lager/Support/Tekniker
Vi har mere end 40 års erfaring fra eventbranchen med udvikling og servicering af betalingsløsninger
Udviklet til eventbranchen
Vores løsninger er udviklet i samarbejde med vores kunder i eventbranchen. Vores udviklere tilbringer hvert år tid ude sammen med vores kunder, så de får en bedre forståelse af deres behov samt hvad der virker og hvad der ikke gør. Det gør også at vores løsning ikke har en masse ligegyldige knapper og forvirrende funktioner, som er med til at gøre vores løsning nem og overskuelig for de mange brugere/frivillige ved diverse events rundt om i landet.