Om os

Teamet bag EventPos

EventPos-holdet består af en god blanding af personligheder med forskellige erfaringer. Vi har samlet mere end 40 års erfaring fra eventbranchen med udvikling og servicering af betalingsløsninger.

Vi arbejder hele tiden på at udvikle vores produktsortiment, så det matcher kundernes behov. Derfor bruger vores udviklere hvert år mange timer ude hos vores kunder, for at få en bedre forståelse af, hvad de præcis har brug for.

Peter Poulsen

Adm. Direktør

Morten 'Hubbi' Hesselvig

Teknisk Direktør

Nikolai Stornes

Daglig Leder/Tekniker

Dan Andersen

Koordinator/Tekniker

Magnus Villads

Koordinator/Netværktekniker

Jan Sander Larsen

Lager/Support/Tekniker

Aleksander Lindberg

Lager/Support/Tekniker

Mads Asmussen

Lager/Support/Tekniker

Vi har mere end 40 års erfaring fra eventbranchen med udvikling og servicering af betalingsløsninger

Udviklet til eventbranchen

Vores løsninger er udviklet i samarbejde med vores kunder i eventbranchen. Vores udviklere tilbringer hvert år tid ude sammen med vores kunder, så de får en bedre forståelse af deres behov samt hvad der virker og hvad der ikke gør. Det gør også at vores løsning ikke har en masse ligegyldige knapper og forvirrende funktioner, som er med til at gøre vores løsning nem og overskuelig for de mange brugere/frivillige ved diverse events rundt om i landet.

Vil du gerne vide mere?