Produkter
Stationær POS: Sidekick
Vores Sidekick kommer med og uden pengeskuffe alt efter dit behov. Den er nem og overskuelig at betjene for førstegangsbrugere, der aldrig har stået bag et pos-system før, grundet dens store skærm og enkle brugerflade. Pos-systemet skal være på en enten kablet eller trådløs netværksforbindelse, vi anbefaler alle kunder at vælge en kablet løsning, da det giver det mest stabile netværk.
Håndholdt POS: A920P
Vores håndholdte A920P pos-system er specielt velegnet til foodtrucks, udeservering eller som ekstra terminal i en bar. Den kan alt hvad vores stationære pos kan, pånær at kobles sammen med en pengeskuffe. Pos-systemet har en 4g netværksforbindelse og kan også køre på et trådløst netværk.
Udvalgte specifikationer for vores pos-system
Click&Collect
Med vores Click&Collect, der er med i prisen, er det muligt at bestille mad/drikkevarer m.m. fra en bar/bod via sin telefon og afhente det, eller få det leveret til sin plads. Salgsstedet får sin egen side med tilhørende QR kode og når kunden anvender denne, føres kunden til en hjemmeside for salgsstedet. Her kan kunden eksempelvis bestille sine drikkevarer og vælge betaling online. Alt afhængig af eventets muligheder, kan kunden selv afhente sine ting, når kunden får en notifikation om at det er klar, eller man kan vælge at levere det til kundens lokation.
Lager/udvidet lager
Med vores lagerstyring, der er med i prisen, har du altid styr på dine produkter og hvorhenne på eventet de befinder sig. Det er nemt at flytte rundt på produkterne imellem lagrene, når der er spidsbelastninger i nogle områder. Med den udvidede lagerstyring, der er med i prisen, er en burger er ikke længere ”bare en burger” i statistikken – Med mulighed for at dele en burger op i alle elementer på lageret, kan du altid holde øje med antallet af burgerboller, bøffer, ost og sågar antallet af tomatskiver på lageret.
Svindsystem
Med tilkøbet af vores svindsystem, får du en unik mulighed for at sikre, at svindet mindskes løbende under eventet. Du kan altid holde øje med, om der puttes for meget, eller for lidt, i glassene på det enkelte salgssted og kan dermed decentralt styre og kommunikere ud, hvis der er afvigelser i tallene.
Gavekort/kontantløs
Med vores gavekortfunktion, kan du gøre et event kontantløst. Ved at have et punkt udenfor eventet, hvor folk kan tanke et NFC kort op med deres kontanter, spares der ressourcer på transport af kontanter og der sikres samtidig mod kassedyk inde på eventet. Mange events vurderer, at de ved at gå kontantløst, genererer et større overskud på mellem 3% og 5%.
Brugerstyring
Med brugerstyringen i backend, kan du tildele alle brugerne en rolle i systemet. Når brugeren oprettes, kan der eksempelvis tildeles flere salgssteder under brugeren og der kan vælges om brugeren skal administrere eller blot se data.
Udtræk af diverse rapporter
I vores backend får du en adgang til alle dine salgsdetaljer og mulighed for at udtrække detaljerede rapporter for salg og produktforbrug. EventPos servere opdaterer alle data fra salgsstederne med 2 minutters intervaller – Dette giver dig et unikt live indblik på alle data og du kan altid følge med, uanset hvor du befinder dig.
Håndholdt betalingsløsning
Med vores smarte håndholdte POS system, får du et supergodt alternativ til de klassiske trådløse/håndholdte kreditkortterminaler. POS systemet kommer med integreret simkort og kan samtidig kobles på Wi-Fi. Dermed får du en sikker betalingsløsning til eksempelvis gående salg ude på tilskuerpladserne. Da POS systemet også indeholder vores unikke software, som de andre systemer, rapporteres alt salg og produktforbrug ligeledes ind i backend.
Medhjælpersystem
- Medhjælper bespisning
- Akreditering: Kunstner/leverandører m.m.
- Adgangskontrol
Om systemet
Styres online
Husk opsætning og adgang til live salgstal.
Lagerstyring og svind
Brug nemt avanceret lagerstyring og svind live.
Lagerstyring og svind
Brug nemt avanceret lagerstyring og svind live.
Responsivt design
Tilgå dine data på et hvilket som helst device og browser.